Jesteś tutaj: E-kolka.com.pl » Dział pomocy » Bezpieczeństwo zakupów

Dlaczego zakupy w E-kolka.com.pl są bezpieczne?

Sklep internetowy www.e-kolka.com.pl przykłada przykłada ogromną wagę do zachowania bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji. Nasze starania czynią www.e-kolka.com.pl miejscem bezpiecznym , w którym Klient ma komfort robienia zakupów.

Zaufali Nam...
komentarze allegro E-kolka.com.pl sprzedaje swoje produkty w serwisach aukcyjnych, w tym Allegro. Zaufały Nam juz tysiące Allegrowiczów. Zapraszamy do zapoznania się z Naszymi komentarzami.
Bezpieczne transakcje płatnicze On-Line
Bezpieczne transakcje płatnicze On-Line Współpracujemy z największym portalem płatniczym w Polsce - Płatności.pl Wszystkie informacje o płatnościach są szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, dzięki czemu kupujący mają pewność, że część finansowa transakcji jest należycie zabezpieczona.
Polityka prywatności
Polityka prywatności Polityka prywatności to zbiór zasad i informacji, informujących klientów jakie dane zbieramy i jak je chronić. W szczególny sposób dbamy o dane osobowe Klientów Naszych klientow, których ochrona jest dla nas bardzo ważna i w sposób szczególny strzeżemy ich przed dostępem osób trzecich.

Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo do ich poprawiania, uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia. W celu zmiany podanych danych należy zalogować się do własnego konta w www.e-kolka.com.pl i w dziale "Moje konto" skorygowac podane wcześniej informacje. W celu skasowania konta należy skontaktować się telefonicznie, emailem na adres: sklep@e-kolka.com.pl lub poprzez list polecony na adres:Centrum Produkcji i Dystrybucji Sebastian Mohl  z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Bratków 1A.
Centrum Pomocy
Opinie o produktach Specjalnie dla Naszych klientów przygotowaliśmy obszerne informacje dotyczące naszej firmy, obsługi sklepu i systemu składania zamówień oraz ich realizacji w dziale Pomoc. Zapraszamy także do działu Poradnik, w którym znajdziecie przydatne informacje i ciekawostki dotyczące samochodu i jego eksploatacji.
Biuro Obsługi Klienta
Kontakt Jeżeli macie pytania, czy też potrzebujecie porady dotyczącej korzystania ze sklepu e-kolka.com.pl, nie wiecie jaki produkt wybrać proponujemy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Do dyspozycji klientów oddaliśmy telefon i faks, adresy e-mail czy też serwis GG oraz Facebook. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się tutaj.
Program Ochrony Kupujących
Program Ochrony Kupujących Każdy Klient ma prawo do zwrotu nienaruszonego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10dni od otrzymania przesyłki. Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania, musi zostać zwrócony z dowodem zakupu (paragon lub faktura vat) oraz informacją o numerze konta na które ma zostać zwrócona równowartość towaru. Koszty zwrotu ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. E-kolka.com.pl zobowiązuje sie do zwrotu wartości towaru w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Mając na uwadze dobro Naszych Klientów dokładamy wszelkich starań, by przesyłki były zapakowane solidnie i bezpiecznie. Każda paczka kurierska jest ubezpieczona. Niestety zdarzają się informację o uszkodzeniach przesyłek. W takich sytuacjach nie czekamy do rozpatrzenia reklamacji przez firmy spedycyjne czy pocztę, ale wysyłamy kolejną przesyłkę do klienta aby jak najszybciej otrzymał pełnowartościowy towar, który zamówił.
 
Sklep Firmowy
Sklep Firmowy www.e-kolka.com.pl prowadzi także sprzedaż w sklepie stacjonarnym w Bielsku-Białej. Dla wygody Naszych Klientów zapraszamy po zakupy, sprawdzenie towarów, odbiór osobisty zakupionych artykułów w prawdziwym sklepie. Służymy fachową poradą i pomogamy w wyborze kół, rolek i akcesoriów do bram przesuwnych itp.
UWAGA! Nie każdy z oferowanych produktów jest dostępny w sklepie stacjonarnym, część produktów znajduje się na magazynie głównym i musi zostać przetransportowane do odbioru w sklepie stacjonarnym. Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt, aby dowieźć czy towar znajduje się w sklepie.
Brak informacji o przeglądanych produktach.