Jesteś tutaj: E-kolka.com.pl » Dział pomocy » Lokalizacja przesyłki

Lokalizacja przesyłki

Zanim zgłosisz Brak Paczki sprawdź poniższe informacje:

Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej Pocztą Polską należy sprawdzić:
1. pocztę elektroniczną, gdyż Klient powinien otrzymać od Nas e-mail z numerem paczki (lub zaloguj się w e-kolka.com.pl i sprawdź nr swojej przeysłki).
2. udać się na pocztę i zapytać o paczkę (list priorytetowy) o otrzymanym numerze lub sprawdzic jej status na http://sledzenie.poczta-polska.pl/ 
3. jeżeli po 3 dniach od nadania (data e-maila wysłanego z numerem paczki) paczki nie ma na poczcie należy skontaktować się z pracownikami CPiD  www.e-kolka.com.pl.

Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej firmą kurierska GLS należy sprawdzić:
Logo GLS
1. pocztę elektroniczną, gdyż Klient powinien otrzymać od Nas e-mail z numerem paczki,
2. wejść na stronę http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5004_gls_poland_track_and_trace.htm i wpisac nr przesyłki (podany w e-mailu)
3. po chwili wyświetli się lista z informacją gdzie znajduje się paczka,

4. kontakt z infolinią GLS (tel.: 804 262 262) lub lokalnym oddziałem GLS to jedyny sposób na uzyskanie dokładniejszej informacji o paczce,
5. aby znaleźc odpowiedni oddział GLS należy wejść na stronę http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5005_gls_poland_wyszukiwanie_oddzialu.htm i podac swój kod pocztowy
6. skontaktować się z oddziałem GLS celem uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w e-mailu).
7. Średni czas dostawy 24 h od wysłania (data wysłania podana w e-mailu od E-kolka.com.pl, / paczki doręczane są tylko w dni robocze - poza indywidualnymi wypadkami wcześniej ustalonymi)

Obecnie możliwe jest także śledzenie przesyłek GLS poprzez Gadu Gadu:
Aby sprawdzić status swojej przesyłki, wpisz słowo "paczka" oraz nazwę operatora i numer przesyłki, np.: paczka DHL 1154114547 do bota Allegro (nr GG: 600)
Po chwili otrzymasz status aktualny status przesyłki.



Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej kurierm OPEK należy sprawdzić:

Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej kurierm Fedex należy sprawdzić:
logo_fedex
1. pocztę elektroniczną, gdyż Klient powinien otrzymać e-mail z numerem paczki,
2. wejść na stronę
http://www.fedex.com/pl/domestic-services/ i sprawdzić status przesyłki podając nr przesyłki
3. skontaktować się z infolinią Fedex (dawniej OPEK) tel.: 801 002 800 lub 22/ 211 80 00 lub lokalnym oddziałem Fedex to jedyny sposób na uzyskanie dokładniejszej informacji. Lista oddziałów Fedex dostępna jest na :  http://www.fedex.com/locate/index.html?locale=pl_pl,
4. Średni czas dostawy 24-48 h od wysłania (data wysłania podana w e-mailu od OlejeSamochodowe.com.pl)

UWAGA: Informacja o statusie przesyłki pojawia się na stronie firmy kurierskiej Fedex ok 12h po wysłaniu paczki.
Brak informacji o przeglądanych produktach.