Jesteś tutaj: E-kolka.com.pl » Dział pomocy » Odbiór i kontrola przesyłki

Odbiór i kontrola przesyłki

Klient ma prawo sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera doręczającego po potwierdzeniu odbioru paczki. 
Kurier przynoszący paczkę ma OBOWIĄZEK zaczekać, aż Klient sprawdzi przy nim zawartość paczki - pod kątem ew. uszkodzeń w transporcie.

W związku z powyższym, prosimy o każdorazową weryfikację, czy zawartość paczki nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki i jeżeli towar jest uszkodzony nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia sprawy- np. za pośrednictwem poniższego formularza.

Dochowanie powyższych czynności nie warunkuje możliwości skorzystania przez Klienta z uprawnień, związanych z daną wadą, ale może przyspieszyć załatwienie zgłoszonej reklamacji.
 


Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy zawartość paczki nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki i jeżeli towar jest uszkodzony nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze biurem obsługi klienta w celu wyjaśnienia sprawy.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostały w nim jakieś wady fabryczne należy skontaktować się z nami, korzystając z poniższego formularza, opisując dokładnie typ uszkodzenia. E-kolka.com.pl ma 14 dni na rozpatrzenie gwarancji. Jeżeli zdarzy się, że Poczta Polska nie dostarczyła przesyłki to po 14 dniach od daty jej nadania możemy złosic reklamacje. Nie czekając na jej rozpatrzenie (co trwa zwykle ok. 30 dni, powtórnie wysyłamy towar do Klienta.


Brak informacji o przeglądanych produktach.