POMOC

 

 

W Centrum Pomocy znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz wszystkie informacje o zasadach korzystania z Naszego sklepu internetowego www.e-kolka.com.pl

Jeśli nie znajdziecie Państwo odpowiedzi na jakieś pytanie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy: sklep@e-kolka.com.pl 

Rejestracja, czyli podanie danych osobowych oraz adresu do wysyłki zamówienia

Rejestracja w sklepie E-kolka.com.pl jest całkowicie darmowa i do niczego nie zobowiązuje. Zakładając konto Klient akceptuje regulamin sklepu. Wypełnienie formularza rejestracyjnego zajmuje ok. 2 min.

Sklep umożliwia składanie zamówień bez zakładania konta. Zamówienia można składać telefonicznie dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta w godzinach od 8.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku lub wysyłając je mailem na sklep@e-kolka.com.pl . Sklep poprosi o podanie danych adresowych niezbędnych do przetworzenia zamówienia czy zapytania.

Proces rejestracji przebiega szybko, a dane podawane przez Klienta są informacjami potrzebnymi do poprawnego dostarczenia przesyłki oraz wystawienia faktury. W każdej chwili Klient może poprosić o skasowanie jego konta oraz danych osobowych. Posiadając konto w serwisie E-kolka.com.pl, Klient nie jest zobowiązany do żadnych zakupów ani opłat. Konto jest darmowe. Płaci się jedynie za zakupione przez konto towary wg cen podanych w sklepie.



Rejestracja nowego Klienta odbywa się poprzez wybieranie opcji KONTO (prawy górny róg strony) 

 

Należy dokładnie wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką.
Po wypełnieniu formularza należy zapoznać się z regulaminem sklepu oraz zaznaczyć "haczyk" u dołu ekranu z prawej strony w polu "Przeczytałem regulamin i zasady polityki prywatności:"

  1. UWAGA: Dane osobowe będą przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U nr 133 poz. 883). Logując się na stronach internetowych e-kolka.com.pl i składając zamówienie Zamawiający każdorazowo wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

  2. Zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Ponadto każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania lub wycofania danych z bazy E-kolka.com.pl


Po wprowadzeniu wszystkich danych do formularza można  kontynuować zakupy.

 

 

Logowanie

Logowanie do sklepu odbywa się poprzez podanie adresu e-mail oraz hasła.

 

 

 

 

Odzyskanie hasła

Istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła. W tym przypadku należy skorzystać z opcji Przypomnij hasło. Formularz zmiany hasła dostępny jest także tutaj: Odzyskiwanie hasła 

Po wypełnieniu zamieszczonego tam formularza, na wskazany adres e-mail (użyty do rejestracji konta), zostanie wysłany e-mail z nowym hasłem. 

Nowe hasło można w każdej chwili zmienić w zakładce "Moje konto".

 

MOJE KONTO

W zakładce „Konto” można sprawdzić:  status realizacji zamówienia, przeglądnąć historię dotychczasowych zamówień, sprawdzić zawartość Koszyka.

Ponadto zakładka „Moje konto” umożliwia: zmianę danych kontaktowych podanych podczas rejestracji, zmianę hasła do konta, dodawanie, modyfikację, usuwanie danych adresowych zawartych w książce adresowej, a także zmianę ustawień opcji newslettera.

 

WYSZUKIWANIE TOWARÓW

Dla wygody Naszych klientów udostępniamy kilka sposobów wyszukiwania produktów, które jest pierwszym krokiem w procesie zakupu:

  1. Szukanie korzystając z Wyszukiwarki na górze strony 
  2. Szukanie w jednej z Kategorii dostępny po lewej stronie strony głównej
  3. Szukanie korzystając z Filtrowania wyników w każdej Kategorii po lewej stronie (m.in.: średnica, nośność, rodzaj łożyska itp)

Jeżeli nie mogą Państwo znaleźć żądanego produktu w naszym sklepie prosimy o wysłanie zapytania mailem: sklep@e-kolka.com.pl 

 

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW i CZAS DOSTAWY

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia realizować jak najszybciej. O każdej wysyłce informujemy mailem. 

Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie:
 

 Produkt DOSTĘPNY, Wysyłka do 24h Status oznacza, że towar jest na głównym magazynie E-kolka.com.pl Wysyłka towaru w 1 dzień
 Produkt DOSTĘPNY, Wysyłka do 2 dni Status oznacza, że wysyłka towarów nastąpi do 2 dni
 Produkt DOSTĘPNY, Wysyłka do 5 dni Status oznacza, że wysyłka towarów nastąpi do 5 dni
 Produkt DOSTĘPNY, Towar na zamówienie Status oznacza, że czas dostawy musi zostać ustalony indywidualnie dla poszczególnych zamówień
   
Czas wysyłki oraz dostawy dotyczy tylko  dni roboczych (czyli od poniedziałku do piątku)

W przypadku zamówień specjalnych, regeneracji kół itp. czas realizacji ustalany jest indywidualnie. 

 

W przypadku przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską, przesyłki nadawane są w opcji Kurier48.  Średni czas oczekiwania na taką przesyłkę to 1-3 dni roboczych od dnia jej wysłania.
Przesyłki do 31,5kg dostarczane kurierem doręczane są do 24 godzin od daty wysłania towaru. 

Przesyłki paletowe i niestandardowe doręczane są do 48 godzinach od daty wysłania towaru (90% przesyłek dociera w 24h!).
Wszystkie przesyłki wysyłane firmami kurierskimi są ubezpieczone.

Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej i firmy kurierskiej, koszt przesyłki uzależniony jest od wagi zamówienia. (Przy realizacji zamówienia w formularzu proszę wybrać 3 rodzaj dostawy.) Tabela opłat umieszczona jest tutaj.

UWAGA: Wszystkie przesyłki zagraniczne wysyłane są wyłącznie po wpłacie na konto. (Nie wysyłamy paczek zagranicznych za pobraniem)

Prosimy pamiętać, iż CZAS OTRZYMANIA PRZESYŁKI = PAKOWANIE + CZAS WYSYLKI

 

Aby przenieść towar do koszyka należy wybrać ikonę Dodaj do koszyka. Po naciśnięciu jej wybrany produkt jest automatycznie dokładany do koszyka.

UWAGA: Towar przeniesiony do koszyka nie musi zostać zakupiony, w każdej chwili można zmienić zawartość koszyka wykorzystując w tym celu przycisk Zawartość Koszyka, który jest zlokalizowany u góry po prawej stronie w boksie KOSZYK lub obok przycisku "Moje konto".

Dodając produkt do Koszyka, Klient zostaje automatycznie przeniesiony na stronę z Zawartością Koszyka. Aby dodać do koszyka następne produkty należy skorzystać z przycisku „POWRÓT DO ZAKUPÓW” - Użytkownik zostanie przeniesiony do ostatnio oglądanego produktu lub listy.

ELEMENTY KOSZYKA:

1. Tabela produktów



Tabela zawiera dane wszystkich produktów dodanych do koszyka tj. nazwę produktu (nazwa jest równocześnie linkiem do karty produktu), dostępność, cenę, ilość oraz wartość.
Jeżeli chcemy kupić większą ilość danego produktu wystarczy wpisać żądaną ilość w polu, a następnie nacisnąć przycisk „PRZELICZ”.
Do usunięcia produktu z koszyka służy przycisk „USUŃ >>”.
Po prawej stronie znajduje się informacja o wartości wszystkich produktów w koszyku.

2. Informacje o płatności i dostawie

Poniżej tabeli z produktami znajdują się opcję wysyłki do wyboru (należy zaznaczyć wybraną) oraz opcje płatności.


3. Komentarze i uwagi do zamówienia

Miejsce na podanie dodatkowych uwag niezbędnych dla prawidłowego zakończenia transakcji (np.: Prosze o zestaw z kołami do kosiarek fi.175 - 4 sztuki; wybieram trzpienie gwintowane M10, uzgodniono wysyłke gratis itp..)

 


4. Podsumowanie zamówienia
​​​​​​​

Zestawienie wartości zamówionych produktów, kosztów dostawy oraz zniżek dla stałych Klientów tworzy razem WARTOŚĆ CAŁEGO ZAMÓWIENIA i znajduje się po prawej stronie.

 

 

5. Dane adresowe 

Po kliknięciu DALEJ w koszyku należy podać dane do wysyłki zamówienia oraz wybrać formę dowodu sprzedaży. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, chyba że w zamówieniu została wybrana opcja Faktura i podane dane do wystawienia faktury. 

Prosimy pamiętać, iż nie ma możliwości zamiany paragonu na fakturę po jej wystawieniu. 

 

 

 

 

 

 

PRZEBIEG ZAMÓWIENIA

Zmiany / Anulacja zamówienia

Zmiana pozycji zamówienia możliwa jest tylko do czasu przygotowania zamówionych towarów w magazynie. Po tym czasie zmiany nie są już możliwe.

Aktualny stan realizacji zamówienia można sprawdzić logując się do swojego konta na stronach Naszego sklepu.

W celu zmodyfikowania pozycji zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji poprzez e-mail podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który ma zostać dodany, bądź usunięty z zamówienia lub o telefon do Biura Obsługi Klienta w godzinach 8-15  (tel.: +48/ 796 111 974).

Czas realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas przygotowania do wysyłki nowego produktu.

 

Czas realizacji zamówienia

CZAS OTRZYMANIA PACZKI = CZAS PRZYGOTOWANIA i WYSŁANIA PACZKI + CZAS DOSTAWY

Dokładamy wszelkich starań, by przesyłki były nadawane najpóźniej dnia następnego po otrzymaniu zamówienia. Następnie kurierzy dostarczają przesyłki zwykle w ciągu 24-48 godzin. W razie nie otrzymania przesyłki w ciągu 3 dni od nadania prosimy o kontakt.

Lokalizacja przesyłki

Zanim zgłosisz brak paczki sprawdź poniższe informacje: 

 
Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej Pocztą Polską należy sprawdzić: 
 
1. pocztę elektroniczną, gdyż Klient powinien otrzymać od Nas e-mail z numerem paczki (lub zaloguj się w e-kolka.com.pl i sprawdź nr swojej przesyłki).
2. udać się na pocztę i zapytać o paczkę (list priorytetowy) o otrzymanym numerze lub sprawdzić jej status na http://sledzenie.poczta-polska.pl/ 
3. jeżeli po 3 dniach od nadania (data e-maila wysłanego z numerem paczki) paczki nie ma na poczcie należy skontaktować się z Naszym Biurem Obsługi Klienta.
 


​​​​​​​Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej firmą kurierska GLS należy sprawdzić:

 
1. Pocztę elektroniczną, gdyż Klient powinien otrzymać od zarówno od Nas, jak i od GLS e-mail z numerem paczki i szczegółami dotyczącymi jej doręczenia,
2. Wejść na stronę http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5004_gls_poland_track_and_trace.htm i wpisac nr przesyłki (podany w e-mailu)
3. Po chwili wyświetli się lista z informacją gdzie znajduje się paczka,
4. Kontakt z infolinią GLS (tel.: 804 262 262) lub lokalnym oddziałem GLS to jedyny sposób na uzyskanie dokładniejszej informacji o paczce,
5. Aby znaleźc odpowiedni oddział GLS należy wejść na stronę http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5005_gls_poland_wyszukiwanie_oddzialu.htm i podac swój kod pocztowy
6. Skontaktować się z oddziałem GLS celem uzyskania informacji o paczce (nr przesyłki podany w e-mailu).
7. Średni czas dostawy 24 h od wysłania (data wysłania podana w e-mailu od E-kolka.com.pl, / paczki doręczane są tylko w dni robocze - poza indywidualnymi wypadkami wcześniej ustalonymi)

 

 
logo_fedex Jeżeli nie otrzymałeś paczki wysłanej kurierm Fedex należy sprawdzić:
 
1. pocztę elektroniczną, gdyż Klient powinien otrzymać e-mail z numerem paczki,
2. wejść na stronę http://www.fedex.com/pl/domestic-services/ i sprawdzić status przesyłki podając nr przesyłki
3. skontaktować się z infolinią Fedex (dawniej OPEK) tel.: 801 002 800 lub 22/ 211 80 00 lub lokalnym oddziałem Fedex to jedyny sposób na uzyskanie dokładniejszej informacji. Lista oddziałów Fedex dostępna jest na :  http://www.fedex.com/locate/index.html?locale=pl_pl,
4. Średni czas dostawy 24-48 h od wysłania

Godziny dostawy przesyłek

Godziny dostawy są różne w zależności od wyboru sposobu przesyłki.

Przesyłki doręczane Pocztą Polską dostarczane są od poniedziałku do piątku, najczęściej w godzinach od 8.00 do 16.00, w zależności od danego urzędu pocztowego. Poczta Polska umożliwia również odbiór awizowanych przesyłek, w godzinach podanych przez ten konkretny urząd.

Firmy kurierskie GLS i FedEx (dawny Opek) doręcza przesyłki od poniedziałku do piątku od 8.00 do 17.00. Doręczenie w soboty przez firmę kurierską jest ustalane indywidualnie i dodatkowo płatne.

Godziny dostawy nie są wiążące. www.e-kolka.com.pl nie bierze odpowiedzialności za doręczanie przesyłek przez pocztę lub firmę kurierską.

 

Odbiór i kontrola przesyłki

W przypadku przesyłki kurierskiej, sprawdzenie paczki przy odbiorze przyśpieszy ewentualne roszczenia Klienta z tytułu uszkodzenia czy braku pełnej zawartości przesyłki w transporcie.

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm firmowych lub plomb naklejonych na przesyłkę.

W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane prosimy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki. Jeżeli towar jest uszkodzony, prosimy NIE przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z Biurem Obsługi Klienta (+48 795 111 974)  w celu wyjaśnienia sprawy i ustalenia wysyłki nowego towaru.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostały w nim jakieś wady techniczne, należy skontaktować się z nami, opisując dokładnie typ uszkodzenia.

Jeżeli zdarzy się, że Poczta nie dostarczyła przesyłki to po 14 dniach od daty wysłania Asport.pl reklamuje przesyłkę, a do Klienta wysyłamy natychmiast ponownie zamówiony towar.

 

Odbiór osobisty zamówionych towarów jest możliwy po wcześniejszym potwierdzeniu przygotowania towaru w sklepie firmowym.

Aby odebrać towar osobiście prosimy złożyć zamówienie i skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu ustalenia terminu odbioru ( pracownik E-kolka.com.pl potwierdzi, że towar jest dostępny na głównym magazynie i przygotuje do odebrania w sklepie firmowym na ul. Stażystów 40/2 w Bielsku-Białej).

W naszej placówce istnieje możliwość płatności tylko kartą.

Adres sklepu firmowego oraz mapke dojazdu znajdą Państwo w zakładce KONTAKT.

 

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT (w zależności od potrzeb klienta) i wysyłany/a wraz z zamówionym towarem. Dokument ten stanowi dowód zakupu oraz podstawy do uzyskania reklamacji lub zwrotu pieniędzy. 

Od 1 maja 2004 roku obowiązuje nowe rozporządzenie Ministra Finansów, regulujące zasady wystawiania faktur. Wedle obowiązujących przepisów zniesiony został wymóg podpisywania faktur VAT. Według aktualnych przepisów nie ma także możliwości zamiany paragonu na fakturę Vat. Prosimy więc o przemyślany wybór potwierdzenia zakupu już podczas składania zamówienia.

W celu uzyskania duplikatu faktury, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 

Promocje , Rabaty, Zniżki

O aktualnych promocjach informujemy na stronach naszego serwisu www.e-kolka.com.pl

Użytkownikom, którzy są zapisani na newsletter wysyłamy informacje o promocjach i rabatach na podany adres e-mail. 

Dla stałych klientów oraz odbiorców hurtowych proponujemy rabaty ustalane indywidualnie - w tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.