Odbiór osobisty w sklepie firmowym
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówienia po uprzednim potwierdzeniu z naszej strony,
iż towar jest dla Państwa przygotowany w sklepie firmowym.
SKLEP FIRMOWY:
ul. Stażystów 40/2
43-346 Bielsko-Biała
czynny : pon - piątek w godzinach 7:00 - 15:00
Poinformujemy telefonicznie lub mailowo kiedy towar zostanie przygotowany do odbioru.
Formy płatności
Sklep internetowy e-kolka.com.pl oferuje dla swoich Klientów kilka sposobów płatności:
1. Przelew, przedpłata na konto firmy - NAJTAŃSZA OPCJA WYSYŁKI
zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu należności na Naszym koncie
- Dane do przelewu:
Nazwa: Centrum Produkcji i Dystrybucji Sebastian Mohl
Adres: ul. Stażystów 40/2 , 43-346 Bielsko-Biała, Polska
Nr konta do wpłat w PLN: 76 2490 0005 0000 4500 1452 9901 (Bank: Alior bank) - Nr konta do wpłat w EUR: IBAN: PL77 1090 1782 0000 0001 3476 4247 / SWIFT code: WBKPPLPP ( Santander Bank Polska)
Tytułem: Proszę wpisać nr zamówienia z e-maila otrzymanego od Nas oraz Imię i Nazwisko zamawiającego.
2. Płatność przy odbiorze towaru - pobranie:
Klient płaci za zamówiony towar oraz koszty wysyłki przy odbiorze towaru (listonoszowi, na poczcie lub kurierowi). Opcja ta jest niestety dodatkowo płatna.
3. Płatność przez system szybkich płatności online iMoje.pl
imoje to pierwsze płatności online dla sklepów internetowych w Polsce dostarczane przez bank. Za ich sprawne działanie odpowiada ING Bank Śląski, a bezpieczeństwo potwierdza certyfikat PCI DSS.
Dzięki platformie iMoje.pl Klient może zapłacić za towary kupowane w sklepie www za pomocą:
- BLIK łatwej i bezpiecznej płatności w dwóch krokach - wystarczy wpisać kod z aplikacji swojego banku, a później zatwierdzić transakcje na telefonie
- PRZELEWY ONLINE - do dyspozycji klientów 21 najpopularniejszych polskich banków
- KARTY KREDYTOWE - Visa oraz Mastercard
Wybierając tę opcje płatności, po złożeniu zamówienia, Klient zostaje przekierowany na zabezpieczone strony serwisu imoje.pl celem dokonania zapłaty. Bezpieczeństwo jest na największym poziomie, a za wszelkie niezgodności odpowiada serwis płatniczy iMoje.pl. Chcesz uzyskać dodatkowe informacje o bezpieczeństwie transakcji.
4. Płatność poprzez system płatności PayPal
PayPal to systemem płatności online. Kupujący mogą za jego pomocą płacić wygodnie i bezpiecznie w serwisie eBay, Amazon i w sklepach internetowych na całym świecie. Zakupy za pośrednictwem systemu PayPal odbywają się bez ujawniania danych finansowych Klienta. Sprzedający otrzymuje adres e-mail Klienta oraz podany przez niego adres wysyłkowy. Ponadto płatność niemal natychmiast znajdzie się na koncie PayPal naszego sklepu, więc Klient szybciej otrzyma zamówiony towar.
Formy wysyłki
CENNIK OPŁAT:
Koszty wysyłki zawierają koszty skompletowania produktów, opakowania, zabezpieczenia na czas transportu oraz wysyłki.
Opcja płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest dodatkowo płatna +3zł w stosunku do przesyłki tradycyjnej - przedpłaconej
Tabela kosztów dostawy firmą Poczta Polska
Dostawca: Poczta Polska Paczka Pocztex do 48 h! |
Przelew bankowy lub karta kredytowa |
Pobranie (+3zł) | |
0 - 20 kg odbiór w punkcie | 15.90 zł | 18.90 zł | |
0 - 10 kg | 15.90 zł | 18.90 zł | |
10,01 - 20 kg | 19.00 zł | 2200 zł | |
20,01 - 30 kg | 19.00 zł | 22.00 zł | |
Czas dostawy | 1-2 dni | 1-2 dni |
Tabela kosztów dostawy firmą kurierską GLS lub Pocztex
Dostawca: Kurier GLS | Przelew bankowy lub karta kredytowa |
Pobranie (+3zł) |
|
0 - 30 kg | 20.00 zł | 23.00 zł | |
31 - 60 kg | 40.00 zł | 43.00 zł | |
61 - 90 kg | 60.00 zł | 63.00 zł | |
91 - 120 kg | 140.00 zł | 143.00 zł | |
121 - 300 kg | 185.00 zł | 188.00 zł | |
Czas dostawy | do 24 godzin | do 24 godzin |
Tabela kosztów dostawy firmą kurierską DHL do wybranych krajów.
Wysyłka kurierska zagraniczna. Nie wysyłamy paczek za pobraniem poza terytorium Polski.
Dostawca: Kurier DHL Waga: do 10kg |
Przelew bankowy lub karta kredytowa |
Pobranie |
|
Niemcy | 33.00 zł | niedostępne | |
Austria | 45.00 zł | niedostępne | |
Francja | 49.00 zł | niedostępne | |
Włochy | 49.00 zł | niedostępne | |
Czas dostawy | do 24-72 godzin |
W celu ustalenia kosztów przesyłki do innych krajów prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
UWAGA: Wszystkie przesyłki zagraniczne wysyłane są wyłącznie po wpłacie na konto. (Nie wysyłamy pobraniowych przesyłek zagranicznych.)
Kilka istotnych informacji dotyczących pakowania, wysyłki oraz terminów dostawy zakupionych towarów:
* Koszty wysyłki poszczególnych produktów są opisane przy każdym produkcie - podane ceny są cenami brutto
* Koszt wysyłki zależy od wagi zakupionych towarów, sposobu wysyłki (poczta/kurier) oraz formy płatności (przedpłata/pobranie)
* Paczki wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej są nadawane w opcji Pocztex48, czyli Przesyłka biznesowa dostarczana w ciągu 48godzin od nadania, bądź Odbiór w Punkcie - czyli odbiór przesyłki w wybranej placówce Poczty Polskiej.
*Przesyłki powyżej 20 kg są wysyłane kurierem Pocztex Expres24 lub GLS. Przesyłki te są ubezpieczone i dostarczane w ciągu 24 godziny od nadania. Na wyraźne życzenie Klienta możemy paczki o masie do 30kg nadac pocztą, jednakże należy pamiętac, iż pobrana opłata może być wyższa niż za przesyłkę kurierską
* Towary ze sposobem płatności “ przedpłata na konto ” wysyłamy po zaksięgowaniu należności na naszym koncie*. Jest to najtańszy sposób dostarczenia przesyłki.
*Zamówienia ze sposobem płatności "za pobraniem " złożone do godziny 10.00 wysyłamy zwykle tego samego dnia**. Zamówienia złożone po godz. 10:00 wysyłamy w następnym dniu roboczym.
TERMINY DOSTAWY i MOŻLIWOŚĆ ŚLEDZENIA PRZESYŁEK:
* przesyłka kurierska GLS – kurier dostarcza przesyłkę w ciągu 24H od jej nadania. Przesyłkę można śledzić wpisując jej numer na http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/PL01/PL/5004_gls_poland_track_and_trace.htm
* przesyłka Poczty Polskiej Kurier Expres24 - dostarczana jest w ciągu 24H od nadania. Przesyłkę można monitorować na: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
* przesyłka Poczty Polskiej Pocztex48 - dostarczana w przeciągu 24-48H od jej nadania (ok. 95% paczek zostaje dostarczonych w ciągu 24h od nadania). Przesyłkę można śledzic wpisując jej nr na http://emonitoring.poczta-polska.pl/
UWAGA!
Jeżeli nie otrzymali Państwo przesyłki w ciągu 3 dni od jej nadania (potwierdzeniem nadania jest e-mail z nr przesyłki), prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.