Wybór rodzaju koł to czasami tylko pierwszy krok ,następnym krokiem będzie wybór obudowy koła.Poniżej postaramy się przybliżyć rodzaje obudów, jakie macie państwo do wyboru:

1.

Okolo_w_obudowie_stalej.gif budowa stała z mocowaniem płytkowym wykonana ze stalowych elementów tłoczonych. Płytka mocująca obudowy zapewnia solidny montaż poprzez umieszczenie w niej czterech otworów montażowych. W zależnosci od wielkości montowanych w niej kół ma rozstaw otworów:

50-60 x 80mm dla kół fi.80mm do 125mm

80 x 107 mm dla kół fi.125mm do 250mm

140 x 140mm dla kół pneumatycznych fi.260

 

2.

Okolo_w_obudowie_skretnej_z_mocowaniem_na_plytke.gif budowa skrętna z mocowaniem płytkowym która jest wykonana ze stalowych elementów tłoczonych.Obudowa skrętna koła łożyskowana za pomoca kulek w głowicy skrętnej.

Płytka mocująca obudowy zapewnia solidny montaż poprzez umieszczenie w niej czterech otworów montażowych. W zależnosci od wielkości montowanych w niej kół ma rozstaw otworów:

50-60 x 80mm dla kół fi.80mm do 125mm

80 x 107 mm dla kół fi.125mm do 250mm

140 x 140mm dla kół pneumatycznych

Obudowy skrętne dostepne są z hamulcem blokującym koło oraz skręt.

 

3.

Okolo_w_obudowie_skretnej_z_mocowaniem_na_trzpien.gif budowa skrętna z trzpieniem wykonana ze stalowych elementów tłoczonych i ułożyskowana za pomocą kulek w głowicy skrętnej. Umieszczony cetralnie sworzeń zapewni stabilny montaż. Możemy zaproponować trzpienie gwintowane M10 lub M12 oraz gładkie fi.25mm,27mm 28mm oraz 32mm. Obudowy skrętne z trzpieniem dostępne są z hamulcem blokującym koło oraz skręt.

 

 

 

 

 

4.

Okolo_w_obudowie_skretnej_z_otworem.gif budowa skrętna z centralnym otworem wykonana ze stalowych elementów tłoczonych i ułozyskowana za pomocą kulek w głowicy skrętnej. Umieszczony centralnie otwór o srednicy 12,5 mm zapewni stapilny montaż. Obudowy skrętne z centralnym otworem dostępne są z hamulcem blokującym koło i skręt.