Bezpieczeństwo zakupów
Sklep internetowy www.e-kolka.com.pl przykłada przykłada ogromną wagę do zachowania bezpieczeństwa przeprowadzanych transakcji. Nasze starania czynią www.e-kolka.com.pl miejscem bezpiecznym , w którym Klient ma komfort robienia zakupów.
ALLEGRO
E-kolka.com.pl sprzedaje swoje produkty w serwisach aukcyjnych, w tym Allegro. Zaufały Nam juz tysiące Allegrowiczów. Zapraszamy do zapoznania się z Naszymi komentarzami.
ZABEZPIECZONE TRANSAKCJE
Bezpieczeństwo płatności podczas zakupów to nasz priorytet. Współpracujemy tylko z renomowanymi firmami takimi jak: PayU.pl oraz iMoje (banku ING).
Wszystkie informacje o płatnościach są szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, dzięki czemu kupujący mają pewność, że część finansowa transakcji jest należycie zabezpieczona.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
Polityka prywatności to zbiór zasad i informacji, informujących klientów jakie dane zbieramy i jak je chronić. W szczególny sposób dbamy o dane osobowe Klientów Naszych klientow, których ochrona jest dla nas bardzo ważna i w sposób szczególny strzeżemy ich przed dostępem osób trzecich.
Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. Klient ma prawo wglądu w swoje dane oraz prawo do ich poprawiania, uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia. W celu zmiany podanych danych należy zalogować się do własnego konta w www.e-kolka.com.pl i w dziale "Moje konto" skorygować
podane wcześniej informacje. W celu skasowania konta należy skontaktować się telefonicznie, emailem na adres: sklep@e-kolka.com.pl lub poprzez list polecony na adres:Centrum Produkcji i Dystrybucji Sebastian Mohl z siedzibą w Bielsku-Białej, przy ul. Stażystów 40/2.
CENTRUM POMOCY
Specjalnie dla Naszych klientów przygotowaliśmy obszerne informacje dotyczące naszej firmy, obsługi sklepu i systemu składania zamówień oraz ich realizacji w dziale Pomoc. Zapraszamy także do działu Poradnik, w którym znajdziecie przydatne informacje i ciekawostki dotyczące samochodu i jego eksploatacji.
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
Jeżeli macie pytania, czy też potrzebujecie porady dotyczącej korzystania ze sklepu e-kolka.com.pl, nie wiecie jaki produkt wybrać proponujemy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Do dyspozycji klientów oddaliśmy telefon i faks, adresy e-mail czy też serwis GG oraz Facebook. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się tutaj.
PROGRAM OCHRONY KUPUJĄCYCH
Każdy Klient ma prawo do zwrotu nienaruszonego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10dni od otrzymania przesyłki. Towar zwracany nie może nosić śladów użytkowania, musi zostać zwrócony z dowodem zakupu (paragon lub faktura vat) oraz informacją o numerze konta na które ma zostać zwrócona równowartość towaru. Koszty zwrotu ponosi Kupujący. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. E-kolka.com.pl zobowiązuje sie do zwrotu wartości towaru w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
ZABEZPIECZENIE PRZESYŁEK
Mając na uwadze dobro Naszych Klientów dokładamy wszelkich starań, by przesyłki były zapakowane solidnie i bezpiecznie. Każda paczka kurierska jest ubezpieczona. Niestety zdarzają się informację o uszkodzeniach przesyłek. W takich sytuacjach nie czekamy do rozpatrzenia reklamacji przez firmy spedycyjne czy pocztę, ale wysyłamy kolejną przesyłkę do klienta aby jak najszybciej otrzymał pełnowartościowy towar, który zamówił.
SKLEP FIRMOWY
www.e-kolka.com.pl prowadzi także sprzedaż w sklepie stacjonarnym w Bielsku-Białej. Dla wygody Naszych Klientów zapraszamy po zakupy, sprawdzenie towarów, odbiór osobisty zakupionych artykułów w sklepie firmowym. Służymy fachową poradą i pomagamy w wyborze kół, rolek i akcesoriów do bram przesuwnych itp.
UWAGA! Nie każdy z oferowanych produktów jest dostępny w sklepie stacjonarnym, część produktów znajduje się na magazynie głównym i musi zostać przetransportowane do odbioru w sklepie stacjonarnym. Przed odbiorem osobistym prosimy o kontakt, aby dowieźć czy towar znajduje się w sklepie.
Sklep firmowy znajduje się w Bielsku Białej przy ul. Stażystów 40/2.