Wymiany i zwroty

1. Możliwość zwrotu towaru - Odstąpienie od umowy

Prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zgodnie z "Ustawą z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Rezygnacja może być częściowa lub z całego zamówienia.

 

Konsument zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu (oryginał paragonu lub faktury VAT). Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta. Zwrot Towaru (koszt odesłania Towaru do Sklepu) odbywa się na koszt Konsumenta.

Uwaga: Sklep e-kolka.com.pl nie odbiera żadnych przesyłek pobraniowych.

Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.

UWAGA: Zwracamy się z prośbą, aby Klient poinformował nasz serwis e-kolka.com.pl o zwrocie towaru uzupełniając Formularz Zwrotu Towaru- Odstąpienia od umowy i przesłając go na adres -email: sklep@e-kolka.com.pl do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Pobierz : FORMULARZ ZWROTU TOWARU

 

Zwrot wartości towaru zostanie dokonany terminie do 14 dni na konto bankowe Klienta podane w formularzu.

 



 

2. Jak dokonać wymiany towaru?

Jeżeli po otrzymaniu towaru okaże się, iż nie spełnia on oczekiwań istnieje możliwość wymiany towaru na inny rodzaj, koloru lub danego towaru na inny.

Wymiana jest możliwa, jeżeli inny rozmiar, model lub kolor jest dostępny w ofercie e-kolka.com.pl. W przeciwnym wypadku możliwe jest jedynie odstąpienie od umowy (zwrot towaru).

Aby wymiana była możliwa muszą zostać spełnione warunki:
1. można wymienić towar w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko w przypadku, jeżeli produkt nie jest zniszczony, w żaden sposób użytkowany i klient posiada dowód zakupu.
2. Towar prosimy kierować na adres e-kolka.com.pl z dopiskiem "Wymiana". E-kolka.com.pl dokona wymiany produktu w terminie podanym przy produkcie (czas wysyłki towaru)
3. Klient dokonuje wymiany na swój koszt. (koszty wysyłki w obie strony do i od E-kolka.com.pl)

UWAGA: Prosimy, aby Klient poinformował Sklep e-kolka.com.pl o zamiarze wymiany towaru e-mailem lub telefonicznie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

Pobierz: Formularz Wymiany towaru (.pdf)