Reklamacje i serwis

Towary oferowane przez e-kolka.com.pl  posiadają gwarancję producenta. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne (typu: wgniecenia, rozdarcia, obtarcia, rozcięcia etc.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
 
Reklamacja towaru polega na zgłoszeniu obsłudze sklepu informacji o usterce przez Formularz Reklamacyjny, następnie wysłaniu produktu wraz z opisem reklamacji, (prosimy od dołączenie dowodu zakupu - paragon lub faktura) na adres biura firmy. Koszty wysyłki pokrywa kupujący.

Uwaga! E-kolka.com.pl  nie odbiera przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy. Po otrzymaniu informacji o reklamacji od Klienta i towaru stanowiącego przedmiot reklamacji wraz z opisem, E-kolka.com.pl, czyli centrum Produkcji i Dystrybucji Sebastian Mohl jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni. Termin naprawy lub wymiany towaru zależy od producenta i wynosi ok. 1 do 2 miesięcy.
 
Jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację prosimy o zapoznanie się i wypełnienie FORMULARZA REKLAMCYJNEGO  i dołączenie go do przesyłki wraz dowodem zakupu towaru (paragon lub faktura vat).
 
 
Aby uzyskać pomoc przy zgłaszaniu reklamacji, proszę o kontakt z Naszym Biurem Obsługi Klienta bądź wypełnić Formularz kontaktowy:



{INSERT:FORMULARZ-LINK:8}

 

W związku z Rozporządzeniem UE nr 524/2013 od dnia 09.01.2016 informujemy o  możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution). Link do platformy: http://ec.europa.eu/consumers/odr/