Koło fi. 80 mm aluminiowo-poliuretanowe w obud. skrętnej z otw. i hamulcem, N: 100kg / A8PH
search
  • Koło fi. 80 mm aluminiowo-poliuretanowe w obud. skrętnej z otw. i hamulcem, N: 100kg / A8PH
  • Koło fi. 80 mm aluminiowo-poliuretanowe w obud. skrętnej z otw. i hamulcem, N: 100kg / A8PH

Koło fi. 80 mm aluminiowo-poliuretanowe w obud. skrętnej z otw. i hamulcem, N: 100kg / A8PH

100,23 zł
Brutto Dostawa w ciągu 1-2 dni
SKU: A8PH
Ilość

KOŁO ALUMINIOWO-POLIURETANOWE d=80mm W OBUDOWIE SKRĘTNEJ Z OTWOREM i HAMULCEM / A8PH

PRODUKT POLSKI! 

Nośność: 100kg

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA:

  • Średnica koła [mm]: 80
  • Średnica otworu obudowy [mm]: 12,5
  • Szerokość bieżni [mm]: 37
  • Wysokość zestawu skrętnego i z otworem [mm]: 106
  • Dopuszczalne obciążenie [kg]: 100
  • Przesunięcie osi [mm]: 104
  • Rodzaj łożyska: Kulkowe 6200

 

Oferujemy koła aluminiowe z oponką poliuretanową o średnicach od 80 - 200mm, w obudowach stałych, obudowach skrętnych ( z hamulcem lub bez), w obudowach z trzpieniem (z hamulcem lub bez), w obudowach z centralnym otworem  (z hamulcem lub bez) oraz koła bez obudowy.  

Obudowę dodatkowo wyposażono w hamulec mechaniczny, za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła. 

Hamulec wyposażono w śrubę, za pomocą której reguluje się siłę hamowania. 

ZALETY STOSOWANIA:

  • Koła aluminiowo-poliuretanowe są odporne na duże obciążenia,
  • Oponka poliuretanowa sprawia, że koła nie są wrażliwe na przebarwienia,
  • Koła są odporne na smary, oleje, benzyny oraz rozpuszczalniki
  • Charakteryzuje je stosunkowo cicha praca i niski opór toczenia,
  • Dobrze absorbują drgania i uderzenia
  • Koła te można stosować w zakresie temperatur od -20°C do +80°C
  • Twardość poliuretanowego bieżnika: 92 ShoreA
  • Zestaw wyposażony jest w obudowę stalową, ocynkowaną, tłoczoną, z otworem centralnym na śrubę mocującą oraz hamulec
  • Zastosowano łożyska kulkowe
  • Korpus koła wykonany jest z aluminium, został trwale połączony z poliuretanową "oponką" 
  • Obudowa pozwala na łatwe skręcanie zestawem i zachowanie stabilności ruchu 
  • Obudowa skrętna z hamulcem wyposażona jest w hamulec mechaniczny za pomocą którego możliwa jest blokada ruchu obrotowego koła, ruchu obrotowego głowicy skrętnej, a także blokada kierunku.
  • Hamulec koła dodatkowo posiada śrubę regulacyjną za pomocą, której można regulować siłę hamowania

 

A8PH
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.