16H*M10 : Koło fi. 100 mm metalowo-gumowe w obudowie skrętnej, z trzpieniem M10x35 i hamulcem./ 16H*15
Koło fi. 100 mm, metalowo-gumowe, w obudowie skrętnej, z trzpieniem M10x35 i hamulcem./ 16H*15
PRODUKT POLSKI!
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA:
- Średnica koła: 100 mm
- Średnica trzpienia: M10x35 mm
- Szerokość bieżni: 20 mm
- Wysokość zestawu bez trzpienia: 129 mm
- Dopuszczalne obciążenie: 70 kg
- Waga zestawu: 0.90 kg
- Przesunięcie osi: 100 mm
- Rodzaj łożyska: Wałeczkowe L-34
Koło metalowo – gumowe w obudowie skrętnej tłoczonej z hamulcem jest bardzo powszechnie stosowane.
Obudowa koła wykonana ze stali, posiadająca płytkę mocującą z 4 otworami. Koło występujące w tej obudowie montowane jest za pomocą tulejki, śruby i nakrętki. Całość pokryta jest warstwą ocynku, który zabezpiecza przed korozją. Obudowa koła wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Ponadto stosowane w tym modelu łożyskowanie podwójnym rzędem kulek ułatwiającym manewrowanie zestawem.
Koło montowane w takich zestawach wyróżnia się cichą pracą i nie niszczy podłoża. Dodatkowo jest odporne na uderzenia i doskonale tłumi drgania.
ZASTOSOWANIE:
Koła te mają szerokie zastosowanie w przemyśle:
• wózki transportowe,
• maszyny budowlane,
• maszyny rolnicze,
• regały,
• kontenery,
• lady.
Zestaw tego typu wyposażony jest w koło metalowo – gumowe zamontowane w obudowę skrętną z trzpieniem.
Zestaw wyposażony jest także w koło metalowo- gumowe z oponą wyróżniającą się cichą pracą i nieniszczącą podłoża. Ponadto jest odporne na uderzenia i doskonale tłumi drgania. Obudowa koła wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu sprężynowego.
Posiadamy koła metalowo- gumowe w obudowach stałych, w obudowach skrętnych, skrętnych z hamulcem, z otworem, z otworem i z hamulcem, z trzpieniem, z trzpieniem z hamulcem, z zestawem montażowym, z niebrudzącą oponą.