44N*32 : Koło fi. 160 mm metalowo-gumowe w obudowie skrętnej z bolcem 32 / 44N*32
Koło fi. 160 mm, metalowo-gumowe, w obudowie skrętnej, z trzpieniem ø32x56./44N*32
PRODUKT POLSKI!
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA:
- Średnica koła: 160 mm
- Średnica trzpienia: ø32x56 mm
- Szerokość bieżni: 44 mm
- Wysokość zestawu bez trzpienia: 191 mm
- Dopuszczalne obciążenie: 200 kg
- Waga zestawu: 2.90 kg
- Przesunięcie osi: 130 mm
- Rodzaj łożyska: Wałeczkowe L-45
Koło metalowo – gumowe w obudowie skrętnej tłoczonej z hamulcem jest bardzo powszechnie stosowane.
Obudowa koła wykonana ze stali, posiadająca płytkę mocującą z 4 otworami. Koło występujące w tej obudowie montowane jest za pomocą tulejki, śruby i nakrętki. Całość pokryta jest warstwą ocynku, który zabezpiecza przed korozją. Obudowa koła wyposażona jest w hamulec mechaniczny, który blokuje koło i głowicę skrętną za pomocą bardzo mocnego mechanizmu. Ponadto stosowane w tym modelu łożyskowanie podwójnym rzędem kulek ułatwiającym manewrowanie zestawem.
Koło montowane w takich zestawach wyróżnia się cichą pracą i nie niszczy podłoża. Dodatkowo jest odporne na uderzenia i doskonale tłumi drgania.
ZASTOSOWANIE:
Koła te mają szerokie zastosowanie w przemyśle:
• wózki transportowe,
• maszyny budowlane,
• maszyny rolnicze,
• regały,
• kontenery,
• lady.
Posiadamy koła metalowo- gumowe w obudowach stałych, w obudowach skrętnych, skrętnych z hamulcem, z otworem, z otworem i z hamulcem, z trzpieniem, z trzpieniem z hamulcem, z zestawem montażowym, z niebrudzącą oponą.
* Obudowa wykonana jest ze stalowych elementów tłoczonych.
* Koło występujące w tej obudowie osadzone jest na tulejce, montowane jest z kielichem obudowy za pomocą śruby i nakrętki.
* Obudowa koła, kółka jest łożyskowana podwójnym rzędem kulek w głowicy skrętnej.